Remove useless line continuations (#19399)

This commit is contained in:
Ryan
2022-12-30 11:48:05 +11:00
committed by GitHub
parent 2b61cc739f
commit 801d2ff940
481 changed files with 8637 additions and 8723 deletions

View File

@@ -43,10 +43,10 @@ const uint16_t PROGMEM keymaps[][MATRIX_ROWS][MATRIX_COLS] = {
* `----------------------------------------------------------------'
*/
[_BL] = LAYOUT_ansi(
KC_ESC, TD(TD_F1), TD(TD_F2), TD(TD_F3), TD(TD_F4), TD(TD_F5), TD(TD_F6), TD(TD_F7), TD(TD_F8), TD(TD_F9), TD(TD_F10), TD(TD_F11), TD(TD_F12), KC_BSLS,KC_GRV, \
KC_TAB, KC_Q, KC_W, KC_E, KC_R, KC_T, KC_Y, KC_U, KC_I, KC_O, KC_P, KC_LBRC, KC_RBRC,KC_BSPC,KC_DEL, \
KC_LCTL, KC_A, KC_S, KC_D, KC_F, KC_G, KC_H, KC_J, KC_K, KC_L, KC_SCLN,KC_QUOT, KC_ENT,KC_PGUP, \
KC_LSFT, KC_Z, KC_X, KC_C, KC_V, KC_B, KC_N, KC_M, KC_COMM,KC_DOT, KC_SLSH, KC_RSFT,KC_UP,KC_PGDN, \
KC_ESC, TD(TD_F1), TD(TD_F2), TD(TD_F3), TD(TD_F4), TD(TD_F5), TD(TD_F6), TD(TD_F7), TD(TD_F8), TD(TD_F9), TD(TD_F10), TD(TD_F11), TD(TD_F12), KC_BSLS,KC_GRV,
KC_TAB, KC_Q, KC_W, KC_E, KC_R, KC_T, KC_Y, KC_U, KC_I, KC_O, KC_P, KC_LBRC, KC_RBRC,KC_BSPC,KC_DEL,
KC_LCTL, KC_A, KC_S, KC_D, KC_F, KC_G, KC_H, KC_J, KC_K, KC_L, KC_SCLN,KC_QUOT, KC_ENT,KC_PGUP,
KC_LSFT, KC_Z, KC_X, KC_C, KC_V, KC_B, KC_N, KC_M, KC_COMM,KC_DOT, KC_SLSH, KC_RSFT,KC_UP,KC_PGDN,
KC_LCTL, KC_LGUI,KC_LALT, KC_SPC, MO(_FL),KC_RALT,KC_RCTL, KC_LEFT,KC_DOWN,KC_RGHT),
/* Keymap _FL: Function Layer
@@ -63,10 +63,10 @@ const uint16_t PROGMEM keymaps[][MATRIX_ROWS][MATRIX_COLS] = {
* `----------------------------------------------------------------'
*/
[_FL] = LAYOUT_ansi(
_______, KC_F1 ,KC_F2, KC_F3, KC_F4, KC_F5, KC_F6, KC_F7, KC_F8, KC_F9, KC_F10, KC_F11, KC_F12, _______, KC_INS , \
_______,_______, KC_UP,_______,_______, _______,_______,_______,_______,_______,_______,_______,_______, _______,KC_HOME, \
KC_CAPS,KC_LEFT,KC_DOWN,KC_RIGHT,_______,_______,_______,_______,_______,_______,_______,_______, _______,KC_END, \
_______,_______,_______,BL_DOWN,BL_TOGG,BL_UP, _______,KC_VOLD,KC_VOLU,KC_MUTE,_______,_______, _______, _______, \
_______, KC_F1 ,KC_F2, KC_F3, KC_F4, KC_F5, KC_F6, KC_F7, KC_F8, KC_F9, KC_F10, KC_F11, KC_F12, _______, KC_INS ,
_______,_______, KC_UP,_______,_______, _______,_______,_______,_______,_______,_______,_______,_______, _______,KC_HOME,
KC_CAPS,KC_LEFT,KC_DOWN,KC_RIGHT,_______,_______,_______,_______,_______,_______,_______,_______, _______,KC_END,
_______,_______,_______,BL_DOWN,BL_TOGG,BL_UP, _______,KC_VOLD,KC_VOLU,KC_MUTE,_______,_______, _______, _______,
_______,_______,_______, TG(_GM), _______,_______,_______,KC_MPRV,KC_MPLY, KC_MNXT),
/* Keymap _GL: Gaming Layer. Basically makes Caps Lock behave normally. I know there is a better way to do this but copy and paste was my friend
@@ -83,10 +83,10 @@ const uint16_t PROGMEM keymaps[][MATRIX_ROWS][MATRIX_COLS] = {
* `----------------------------------------------------------------'
*/
[_GM] = LAYOUT_ansi(
KC_ESC,TD(TD_F1), TD(TD_F2), TD(TD_F3), TD(TD_F4), TD(TD_F5), TD(TD_F6), TD(TD_F7), TD(TD_F8), TD(TD_F9), TD(TD_F10), TD(TD_F11), TD(TD_F12), _______, KC_GRV, \
KC_TAB, KC_Q, KC_W, KC_E, KC_R, KC_T, KC_Y, KC_U, KC_I, KC_O, KC_P, KC_LBRC, KC_RBRC,KC_BSPC,KC_DEL, \
KC_CAPS, KC_A, KC_S, KC_D, KC_F, KC_G, KC_H, KC_J, KC_K, KC_L, KC_SCLN,KC_QUOT, KC_ENT,KC_PGUP, \
KC_LSFT, KC_Z, KC_X, KC_C, KC_V, KC_B, KC_N, KC_M, KC_COMM,KC_DOT, KC_SLSH, KC_RSFT,KC_UP,KC_PGDN, \
KC_ESC,TD(TD_F1), TD(TD_F2), TD(TD_F3), TD(TD_F4), TD(TD_F5), TD(TD_F6), TD(TD_F7), TD(TD_F8), TD(TD_F9), TD(TD_F10), TD(TD_F11), TD(TD_F12), _______, KC_GRV,
KC_TAB, KC_Q, KC_W, KC_E, KC_R, KC_T, KC_Y, KC_U, KC_I, KC_O, KC_P, KC_LBRC, KC_RBRC,KC_BSPC,KC_DEL,
KC_CAPS, KC_A, KC_S, KC_D, KC_F, KC_G, KC_H, KC_J, KC_K, KC_L, KC_SCLN,KC_QUOT, KC_ENT,KC_PGUP,
KC_LSFT, KC_Z, KC_X, KC_C, KC_V, KC_B, KC_N, KC_M, KC_COMM,KC_DOT, KC_SLSH, KC_RSFT,KC_UP,KC_PGDN,
KC_LCTL, KC_LGUI,KC_LALT, _______, MO(_FL),KC_RALT,KC_RCTL, KC_LEFT,KC_DOWN,KC_RGHT),
};